En digital strategi giver retning og fokus. Den hjælper jer med at identificere, hvad der gør jeres virksomhed særlig, og hvordan I får jeres budskaber ud til de rigtige målgrupper – på tværs af forskellige digitale kanaler.
Søgemaskinerne bliver mere intelligente, og flere og flere aktører kæmper om deres opmærksomhed. Alligevel er der adskillige virksomheder, der stadig producerer indhold uden at forholde sig til, hvordan indholdet skal blive fundet. De publicerer og håber på det bedste.
PPC-annoncering kan være et effektivt redskab til at få besøgende til jeres site. En god PPC-strategi øger ikke bare antallet af leads, men den forbedrer også kvaliteten af de leads, I får.
Automation er ikke fremtiden. Det er lige nu og her. Med marketing automation kan vi strømline, automatisere og måle på alle jeres faste marketing-aktiviteter – såsom mail-udsendelser og indlæg på sociale medier.
Social media-marketing bliver mere og mere kompleks. Ikke desto mindre er det vigtigere end nogensinde at være en del af samtalen i din målgruppe.
Med CRO (konverteringsoptimering) sikrer vi, at hvert eneste element i jeres markedsføringsstrategi arbejder for at transformere jeres potentielle kunder til faktiske kunder.